Retourprocedure
Foutieve levering
In het geval van een bestelfout of een niet correcte uitvoering van uw bestelling (volgens de algemene leveringsvoorwaarden; artikel 6) volgt u onderstaande retourprocedure.
Retourprocedure:
Voor het retour zenden van producten vult u binnen 5 werkdagen na ontvangst onderstaand formulier volledig in en klikt u op verzenden.
Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u op uw e-mailadres een retourformulier met hierop een uniek retournummer.
Op dit formulier staat het retouradres vermeld en de artikelen die u retour kunt sturen.
Let op: alleen de artikelen die op het retourformulier staan mogen teruggestuurd worden.
Op het te retourneren pakket moet u aan de buitenkant duidelijk het aan u verstrekte retournummer vermelden.
Stuurt u het retourformulier mee met het pakket.
Het te retourneren pakket stuurt u binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retourformulier naar ons toe.
Deze uiterste datum vindt u op het retourformulier.
Retouren zonder vermelding van het retournummer, ongefrankeerde en/of beschadigde pakketten worden niet geaccepteerd. Dit geldt ook voor retourzendingen die niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld of helemaal niet zijn aangemeld. Onvolledige displays, beschadigde en/of door u gestickerde artikelen worden niet in behandeling genomen.
klik hier voor het retourformulier
Heeft u artikelen besteld maar niet ontvangen en staan deze wel gefactureerd? Vervelend! Neem contact op met onze verkoopbinnendienst en wij lossen het zo snel mogelijk op.