Klantenservice
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen en alle belangrijke informatie over het plaatsen en verzenden van uw bestelling.
Heeft u nog een andere vraag? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag persoonlijk verder. Telefoon +31 (0)493 69 69 64 of via e-mail [email protected].
Veelgestelde vragen:
- Hoe kan ik klant worden?
Om onze artikelen via de webshop te kunnen bestellen heeft u een account nodig.
Heeft u nog geen account? Vul dan het formulier in, of neem contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)493 69 69 64. - Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kan ik deze opnieuw opvragen?
U kunt gemakkelijk uw wachtwoord opnieuw opvragen. - Wanneer is mijn order franco?
Een bestelling vanaf € 250,- wordt franco geleverd. Voor orders lager dan € 250,- berekenen wij u € 15,00 voor verzending en afhandeling. - Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar om uw bestelling, welke voor 12:00 uur is geplaatst, dezelfde dag te verwerken. Het weekend is hiervan uitgezonderd.
Let op: seizoens artikelen en artikelen die niet op voorraad zijn hebben een langere levertijd.
Wij kunnen door een voorraadverschil beslissen uw order, voor korte duur, vast te houden. Dit om uw bestelling zo compleet mogelijk te kunnen leveren.
Voor bestellingen met spoed, vragen wij u vriendelijk dit aan ons door te geven, zodat wij zo gericht mogelijk kunnen handelen. - Wat gebeurt er met mijn backorders?
Artikelen die ten tijde van bestellen niet voorradig zijn, blijven in backorder achter. Als er op de website 'binnenkort leverbaar' staat, is het artikel niet voorradig.
Backorders kunt u terugvinden op de digitale pakbon, dit artikel zal schuingedrukt staan. Backorders worden, indien voorradig, bij een volgende order meegezonden.
Indien u bij een volgende bestelling het artikel nogmaals bestelt, zullen wij dit filteren en het artikel niet dubbel uitleveren. - Hoe kan ik mijn klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over een van onze producten of de dienstverlening van Verhaak bv, dan vernemen wij dit graag. Wij zullen u zo spoedig mogelijk contacteren.
U kunt uw klacht kenbaar maken via [email protected] of telefonisch via +31 (0)493 69 69 64. - Wilt u iets retour sturen?
Het kan voorkomen dat een artikel verkeerd is geleverd of anderszins, waarna u goederen retour wilt sturen. Klik hier voor onze retourprocedure
U dient voor het retour sturen van artikelen zich aan de procedure te houden. - Hoe kan ik in contact komen met een vertegenwoordiger?
Indien u graag in contact komt met een vertegenwoordiger van Verhaak kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop via +31 (0)493 69 69 64 of via [email protected] - Hoe kan ik schapkaartjes zelf afdrukken?
Wenst u schapkaartjes van een of meerdere artikelen dan kunt u deze hier afdrukken.
Geperforeerd papier om de schapkaartjes op af te drukken, kunt u bestellen onder artikelnummer: 0002. - Waar kan ik de consumenten adviesprijs vinden?
Op onze website vindt u adviesverkoopprijzen van artikelen op de artikeldetailpagina. Zoek het gewenste artikel en klik op de artikelomschrijving.
Staat het artikel niet meer op onze website dan kunt u de pijs opvragen via [email protected] of telefonisch via +31 (0)493 69 69 64. - Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Wij communiceren onze inkoopprijzen exclusief BTW.
De adviesverkoopprijzen van artikelen op de artikeldetailpagina zijn inclusief BTW.